23 February 2006

ξερεις τι λες?

Περιμενω να παραλαβω το αυτοκινητο απο service σε επισημο συνεργειο, μεγαλης εταιριας....
Εχει προηγηθει τηλεφωνικη επιβεβαιωση οτι το αυτοκινητο ειναι ετοιμο.
Το αυτοκινητο δεν ειναι ετοιμο, οποτε περιμενω τις τελευταιες "πινελιες" να το παραλαβω...
Περιμενω λοιπον σε ενα γραφειο με καποιον απο τους τελευταιους υπαλληλους μου εχουν μεινει μιας και η ωρα ειναι ηδη 4.
Ερχεται καποιος με ενα ολοκαινουργιο αυτοκινητο και ρωταει τον μοναδικο αυτον υπαλληλο για καποιο χειρισμο στην πορτα που δεν μπορει να το καταφερει να λειτουργησει.
Ο υπαλληλος προθυμος βγαινει να δει τι ακριβως χρειαζεται ο πελατης.
Τους παρατηρω απο διπλα εγω μιας και το ιδιο ακριβως θεμα ειχε απασχολησει και εμενα αλλα διαβαζοντας τις οδηγιες του αυτοκινητου το ειχα λυσει.
Παλευει λοιπον ο υπαλληλος και διαπιστωνει οτι υπαρχει "προβλημα" και μπαινει στο γραφειο να κοιταξει στα ραντεβου του, για να φερει ο πελατης το αυτοκινητο να το επιδιορθωσουν.
Μεχρι να δει ο υπαλληλος, εγω παω κοντα στο αυτοκινητο και ρωταω εαν το φτιαξανε.
Μου λεει οχι και του ζηταω να δοκιμασω εγω εαν ανοιγει η πορτα (διοτι ημουν σιγουρος οτι δεν θα ειχα προβλημα).
Δοκιμαζω και..... Ω! Θαυμα! η πορτα ανοιξε!
Εκπληκτος ο πελατης με ρωταει πως το εκανα!
Του εξηγω οτι απλα θελει λιγο παραπανω δυναμη απ' οτι συνηθως.
Το δοκιμαζει και ο ιδιος ο πελατης και χαρουμενος (ισως και ανακουφισμενος διοτι γλυτωσε την ταλαιπωρια του "Ραντεβου" και της στερησης του αυτοκινητου για μια ανυπαρκτη βλαβη) με ευχαριστει.
Εν το μεταξυ καταφτανει χαρουμενος ο υπαλληλος οτι υπαρχει ραντεβου ακομα και αυριο!
Μεχρι να πει τη λεξη "αυριο"... τον διακοπτει ο πελατης και του λεει .... αφηστε το, το εφτιαξε ο κυριος (η αφεντομουτσουναρα μου) μαλλον ξερει καλυτερα απο εσας!
Απορημενος ο υπαλληλος το κοιταει , του δειχνουμε πως λειτουργει , και λεει ωραια... και παει στο γραφειο του...
Φευγει αυτος , εγω μενω περιμενοντας να ερθει το αυτοκινητο μου.
Ερχεται... Υπογραφω ... Βαζω μπροστα και τι βλεπω?
Το θερμομετρο δειχνει -38C.
Τον ρωταω "στο ψυγειο οτ φτιαχνατε"?
Μου λεει Ωχ πρεπει να εχουν ξεχασει να κουμπωσουν τον αισθητηρα!
Βγαινει αλαφιασμενος παλι απο το γραφειο του να βρει καποιον διαθεσιμο να το κοιταξει, ειπαμε η ωρα ηταν περασμενη...
Βρισκει καποιον λοιπον και του εξηγει οτι ο αισθητηρας ειναι δεξια και ξεκιναει δουλεια.
Ψαχνουμε μαζι τον αισθητηρα αλλα ματαια.
Παιρνει απο το κινητο του τηλεφωνο καποιον συναδελφο που του εξηγει οτι ο αισθητηρας ειναι Αριστερα και ηταν στη θεση του!
Καλου κακου λυνει καποια μερη και βλεπει οτι ο αισθητηρας ειναι οντως στη θεση του.
Του λεω δε πειραζει το αφηνουμε ετσι (μιας και βιαζομουνα να παω στο Αεροδρομιο) και εαν παραμεινει ετσι να περασω καποια στιγμη να το δουν!
Φυσικα ολα ηταν ματαια! Και η ταλαιπωρια του υπαλληλου -στο καταμεσημερο- (ο οποιος ειναι γνωστος μου και ενας απο αυτους που κανουν σωστα την δουλεια τους αποδεδειγμενα) που ξηλωσε μια το δεξι μερος και μια το αριστερο!

Θα μου πεις τι με νοιαζει εμενα ρε φιλε το κωλοαμαξο σου!
Γιατι τα γραφω ολα αυτα?
Σκεφτομαι και λεω...
Εαν καποιος δεν ξερει την δουλεια του, δεν κανει καλα την δουλεια του, αδιαφορει για την δουλεια του... δημιουργει προβληματα σε αλλους!
Και αυτο δε φαινεται!
Εαν εγω δε ημουν εκει την ωρα που ηρθε ο αλλος να δει γιατι δεν λειτουργει ο μηχανισμος της πορτας, τοτε, ο τυπος θα ηταν την επομενη μερα στο συνεργειο, και χωρις αυτοκινητο μεχρι το μεσημερι. Ενας υπαλληλος θα προσπαθουσε ή να το φτιαξει, ή να κανει οτι εκανα εγω και να τελειωνε εκει.
Εαν προσπαθουσε να το φτιαξει , θα αφηνε καποια αλλη δουλεια που ισως να ηταν πιο σημαντικη!Ισως αφηναν εκτος ραντεβου καποιον που θα ειχε πραγματικο προβλημα!
Η εταιρια λοιπον θα πληρωνε καποιον υπαλληλο για βλαβη που δεν υπηρχε και φυσικα τα λειτουργικα εξοδα της εταιριας ποιος τα πληρωνει? Ποιος??? Ο καταναλωτης!
Υπερβολικος θα μου πεις εισαι! Ναι! αυτο ειναι η υπερβολικη πλευρα του θεματος αλλα οχι ανυποστατη!
Η λογικη πλευρα ειναι η διαπιστωση μου οτι λιγοι ξερουν να κανουν αυτο που τους εχουν αναθεσει!
Αυτο ισχυει απο τους πολιτικους μας μεχρι το τελευταιο εργατη!
Στον αντιποδα... Προσωπικη μου εμπειρια απο την ιδια εταιρια σε υποκαταστημα της Γερμανιας, οπου πηγα για μια αγορα ενος αξεσουαρ αυτοκινητου και ο υπαλληλος εκτος οτι εψαξε, πριν μου το δωσει, εαν κανει για το αυτοκινητο μου, μου εδωσε εκτυπωμενη κατασταση με τα παρελκομενα που θα χρειαζομουν να αγορασω απο Ελλαδα.

Οι αρχαιοι ειχαν παντα δικιο "Η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια"

No comments: